ورود کاربران VIP سرزمین دانلود، مرجع دانلود و آموزش رایگان نرم افزار

منوی سایت



چگونه طراحی نامناسب سایت شرکتی، مشتریان را از شما دور می کند!

 

 

 

 

طراحی حرفه ای سایت شرکتی
 
هنگامی که مشتریان به شما نزدیک می شوند و تصمیم می گیرند با شما همکاری کرده، یا از شما خرید کنند،  مهم ترین مرحله برای جلب اعتماد آنان طراحی سایت شرکتی حرفه ای است.

در این هنگام مشتریان به دنبال شناخت بیشتر از شما و مجموعه کاری تان هستند. آنان مایلند که اطلاعات بیشتری در مورد سوابق و تجربیات شما داشته باشند. به این ترتیب می توانند اطمینان داشته باشند که شرکت و شخص مناسبی را برای همکاری انتخاب کرده اند.

داشتن وب سایت شرکتی، بهترین وسیله برای جلب اعتماد مشتریان و نزدیک شدن به آنهاست.

در دورانی که اکثر مردم اطلاعات مورد نیاز خود را از طریق اینترنت به دست می آورند، بهتر است شما هم با این جریان همراه شوید و کسب و کار خود را در فضای وب به مشتریان خود معرفی نمایید.


با راه اندازی و طراحی سایت شرکتی به طور حرفه ای، وجهه و اعتبار ویژه ای در نظر مشتریان پیدا می کنید.

با داشتن یک سایت شرکتی حرفه ای، به مشتریان خود در مورد تاریخ تأسیس کسب و کار، خدمات و محصولات، معرفی مدیران، آدرس و اطلاعات تماس شرکت خود، اطلاعاتی ارائه می کنید. به این ترتیب، ضمن احترام گذاشتن به مشتریان و مخاطبان خود، حس اطمینان و اعتماد بیشتری را در آنان ایجاد می کنید.


آیا می دانید چگونه می توان با طراحی مناسب و حرفه ای، اعتماد مشتریان خود را جلب کنید؟ آیا می دانید یک طراحی سایت شرکتی حرفه ای چه ویژگی هایی دارد؟

طراحی سایت شرکتی استاندارد های خاص خود را دارد و علی رغم خلاقیت هایی که می توان در طراحی آن به کار برد، به اجزای ثابتی نیاز دارد؛ اجزایی که هر سایت شرکتی باید آنها را داشته باشد.

 


 
Home page یا صفحه اصلی

مسلما مهم ترین صفحه هر وب سایتی، صفحه اصلی آن است. صفحه اصلی است که در نگاه اول، مخاطب را به ادامه بازدید متمایل کرده و یا بالعکس، او را از ادامه بازدید منصرف می کند.

بهتر است تا جایی که می توانید در صفحه اصلی وب سایت، اطلاعات مورد نیاز را به خواننده منتقل کنید؛ اطلاعاتی که دانستن آنها حس اعتماد را در بازدید کننده ایجاد می کند.

مثلا خلاصه ای از تاریخ تأسیس شرکت و موفقیت های کسب شده، جوایز، معرفی مدیران ارشد، معرفی خلاصه ای از خدمات و محصولات و ...
مطالب موجود در صفحه اصلی باید به شکلی خلاقانه، جذاب و چشم نواز ارائه شوند تا موجب خستگی بازدید کننده نشوند. ضمن اینکه طراحی و زیبایی عناصر موجود در صفحه اصلی، موجب ماندگاری بیشتر کاربر در صفحه شده و او را ترغیب می کند تا مطالب موجود در صفحه را مطالعه کند.


تماس با ما

صفحه تماس با ما در واقع پل ارتباطی بین شما و مشتریان است. طراحی این صفحه باید به صورت جذاب و مفید انجام شود. تمامی اطلاعات تماس با شما باید در این صفحه درج شوند. همچنین وجود آدرس پستی و نقشه محل کسب و کار شما در این صفحه بسیار مفید است.

وجود فرم ارسال پیام، در صفحه تماس با ما، دسترسی مخاطب به شما را آسان تر کرده و او را یک قدم به شما نزدیک تر می کند.


درباره ما

خودتان را به بازدید کننده معرفی کنید!

تاریخ راه اندازی کسب و کار، موفقیت هایی که کسب کرده اید و هدفی که به دنبال آن هستید، مطالبی هستند که در این صفحه باید به آن پرداخته شود.
این اطلاعات باید به همراه اینفوگرافی، ویدئو، عکس و عناصر بصری با کیفیت ارائه شوند تا خواننده ترغیب شود که مطلب را تا انتها دنبال کند.


معرفی محصولات و خدمات

در این قسمت بهتر است از تصاویر و اجزای گرافیکی و جذاب برای معرفی خدمات و محصولات خود استفاده نمایید. بهتر است اطلاعات خدمات یا محصولات خود را به شکل منظم و دسته بندی شده ارائه کرده تا کاربر، بتواند به راحتی به آنها دسترسی داشته باشد.


طراحی ریسپانسیو سایت شرکتی

یکی از مهم ترین نکات در طراحی سایت وردپرس، و خصوصا سایت شرکتی، طراحی واکنشگرا یا ریسپانسیو است. در صورتی که سایت شما از طراحی ریسپانسیو برخوردار باشد، در موبایل و تبلت و سایر نمایشگرهای کوچک، به درستی و بدون افت کیفیت، نمایش داده می شود.

از آنجایی که بخش بزرگی از مخاطبان شما، با استفاده از گوشی های موبایل خود، وب سایت شما را می بینند، بسیار مهم است که طراحی سایت شرکتی شما به صورت ریسپانسیو انجام شود.


طراحی سایت شرکتی خود را به حرفه ای ها بسپارید!

همکاران متخصص ما در مجموعه همیار توسعه، به شما کمک می کنند تا با یک طراحی حرفه ای و جذاب، شرکت و کسب و کار خود را در نظر مشتریان، شایسته احترام و اعتماد جلوه دهید.

سفر خود را به سوی موفقیت آغاز کنید! ما در این مسیر در کنار شما هستیم و با به کارگیری تخصص و تجربه چنیدن ساله همکارانمان، به شما کمک میکنیم تا بتوانید در مشتریان و مخاطبان خود حس اطمینان و اعتماد ایجاد کنید.
در صورت وجود هرگونه سؤال، با همیار توسعه تماس بگیرید تا کارشناسان ما در خصوص طراحی فروشگاه اینترنتی و طراحی سایت شرکتی، شما را راهنمایی کنند.


کلمات کلیدی :
دسته بندی : مقالات > خواندنی ها
( بدون کامنت - اولین کامنت را شما بنویسید )



 



سوالات و نظرات کاربران در مورد این مطلب

هنوز نظری در مورد این مطلب ارسال نشده است. شما اولین نفر باشید!

نکات مهم :

- قبل از طرح سوال یا مشکل خود، کامنت سایر کاربران و پاسخ آنها را مطالعه کنید.
- لطفا فارسی تایپ کنید. امکان بررسی کامنت های پینگلیش وجود ندارد.
- پاسخ سوالات از طریق ایمیل و SMS نیز ارسال میشود. لطفا مشخصات خود را دقیق وارد کنید.

* نام 
آدرس ايميل (برای دریافت پاسخ از طریق ایمیل)
* شماره موبایل (برای دریافت پاسخ از طریق SMS)
توجه: ایمیل و موبایل شما فقط برای دریافت پاسخ سایت بوده و نمایش داده نمیشود.
* متن

* کد امنیتی
کد امنیتی


(اگر کد امنیتی واضح نیست، روی آن کلیک کنید تا عوض شود)
 


توجه : نظر شما بعد از تایید از طرف سایت، نمایش داده خواهد شد.
سرزمین دانلود، مرجع دانلود و آموزش نرم افزار

سرزمین دانلود را دنبال کنید !

عضویت در خبرنامه سرزمین دانلود

با وارد کردن ایمیل خود و سپس تایید آن، جدیدترین مطالب و نرم افزار ها برای شما ارسال می شود:



------------------------------------------